Istoria noastra

SMP Berlin a luat fiinta in anul 1992 ca trader de cereale. La scurt timp au fost facute primele investitii in agricultura care au insemnat punctul de plecare in afacerea care s-a dezvoltat continuu, pana astazi.

 

In anul 2000 a inceput activitatea de procesare a graului oferind aceste servicii si altor producatori din zona.

Doi ani mai tarziu, cel de-al treilea pilon al proiectului SMP Berlin avea sa ia fiinta: fabrica de paine cu primul cuptor de paine traditional romaneasca. Un al doilea cuptor avea sa isi porneasca activitatea un an mai tarziu dubland capacitatea de productie si valorificand si mai mult productia fermei vegetale si a activitatii de morarit.

Dorinta de dezvoltare si cererea pietei pentru produsele noastre ne-au impins catre urmatorul pas respectiv o finantare prin fonduri SAPARD. Intreaga finantare a fost folosita pentru dezvoltarea companiei prin achizitionarea de utilaje moderne care sa asigure excutarea in cele mai bune conditii si in perioada optima a lucrarilor agricole si modernizarea laboratorului din cadrul fermei vegetale.

 

In anul 2005 a inceput dezvoltarea flotei auto care ne-a asigurat independenta fata de alti furnizori si posibilitatea de a onora prompt comenzile.

Un al doilea proiect de finantare – FADR – derulat prin banca Italo-Romana a avut loc in 2006 iar investitiile s-au indreptat catre utilaje, spatii de depozitare. Totodata, din resurse proprii  a fost modernizata fabrica de paine cu rezultate vizibile prin cresterea eficientei si a capacitatii de productie. Numarul de angajati a atins cifra de 150 la nivelul anului 2007.

 

In anul 2008 a avut loc a 3-e etapa de finantare printr-un program FADR cu investitii masive in agricultura.

Desi mediul economic incepea sa sufere, in anul 2009 si anii urmatori, compania noasrra si-a mentinut ritmul de crestere prin marirea suprafetei agricole, imbunatatiri tehnologice si eficientizarea activitatii.

 

In continuare, programul nostru de business prevede extinderea activitatii prin acoperirea unor noi zone si largirea gamei de produse oferite clientilor si partenerilor nostri.